Tuesday, January 25, 2011

kenapa???



kenapa??kenapa??
sbb ko aku x dpt g arked beli cornetto royale blackforest flirt kegemaran aku..
smpai hati..
kite dh together2 selama 20 tahun dh perut..npe perut..??
jwb dgn jujur perut..
aku dh kasi ko mkn sayur..aym..ketam..udang.kfc.mcm2 aku kasi ko.
kecuali bile aku terdesak ak mkn la megi sket..sket je pn perut..2 mggu sekali perut
yg lain smua berkhasiat perut.
vitamin,protein,carbohydrate smua ada perut..
klau ko tgk dlm piramid mknan tue cukup lengkap perut.pyramid mknan perut bkn pyramid yg kt padang pasir tu perut..
jgn samakan mereka..wlaupn mereka sibling tp mereka x sama perut..
mlm2 akukasi ko minum susu..sbb x nk kasi ko acidic..
bile ko masuk angin aku sapu ko myk yu yee cap limau
tp..x ap la perut..
ko boikot la aku perut..ko sakit la perut..hari ni hari ko perut..aku sbr
tp ko jgn la skit lama2 sgt.
byk assgmnt tga tggu nak bermanja-manja dgn aku..






u r killing me perut
please perut dont be so harsh on me..
nati ko ok..aku upah ko mkn cornetto royale blackforest flirt...
wlaupn hakikat sbnrnye aku yg nk mkn.hehe

4 comments:

Anonymous said...

ak pon sllu gop skait perut ... xtehann.. skit weh... baring jek kalo kna ni..

kiwi said...

haha..bkpe skit perut kne gape =p

LadyBird said...

kesian ko perut..
nasibla..

kiwi said...

effect kene kt tuan sekali..huhu..nsib la =_="