Saturday, September 17, 2011

sem baru XD






gelas fav dah pecah.ni gelas baru (percuma kit kat)..haha


cadar baru warna biru..sebab ada hijau sikit2..ok la :P





Tak sangka dah tahun 3.Rasa macam dah dewasa dowhhh.haha.Senpai ni.budak tahun satu.panggil kakak.cepat.cepat.hehe.mintak-mintak sem baru ni lebih baik daripada sem-sem lepas.x de nak main-main sangat.wahhh..syok la plak bile dh tahun 3 ni..lepas ni tahun 4 busy dengan psm..tak syok langsung.dah la tahun 4 kena belajar dengan prof mazlan (mintak-mintak tak de lecturer yang baca).orang ckp ramai kena repeat subjek dia..sbb markah kalau salah dia tolak.silap haribulan boleh dapat markah negative..yeke??tak nak pikir aci tak..yang penting sem ni kena berusaha lebih sikit..nurul akmal..HWAITING !!! ^^

note:nora balik rumah...tapi tak kisah sangat sebab ada wani..ngeeee XD



8 comments:

aleen aiden said...

kiwi!!!blog kiwi ni ade malware.alin cepat2 klik kat pop up komen.nk bgtau tu je.heee.
kemaen tegang katil die ha. :P

kiwi said...

yeke...cmne nak buang malware??huhu
=(

katil tu pagi2 je tegang..blik kelas dah x de nye..hehe ^^

Cik Miera said...

kiwi.. ada malware.. huhu. takut. gud luck sem baru ye :)

kiwi said...

alaaa..benci la malware ni..tp ade kwn kiwi buka dia ckp x de..btw thanks sbb wish good luck terharu =')

khairul said...

wow colourful lah !

kiwi said...

^^

Anonymous said...

xleh miss doh kaler hijau fevret ye or..hehe

kiwi said...

hehe..mesti la.favret kan..hehehe ^^