Monday, May 3, 2010

Pencuri Tikus

Tadi masa tengah syok layan spogebob tiba-tiba bunyi bising.aip.aip..ape la ni..kacau jela org nak tengok spongebob squarepants.tengok-tengok anak tikus yang baru beranak semalam tu ade kat mulut kucing.Ya Allah..ape lagi.nak kena ni.suroh la dia lepas.degil punyer kuceng..tarik telinga sampai capang kang.-_-"







ni la muka pencuri tikus tadi.penjahat cam munyitt punyer kuceng.tu muka dia tak puas hati sebab tak boleh makan tikus.haha.padam muka..buat sekali lagi siap la..letak dalam guni buang kat tengah laut bagi makan kat ikan jaws baru thu..haha(kejam giler).kucing jangan sedih k.tak pe.cuba lagi tahun depan. :P



ni mangsa yang almost nak kena makan tadi..kalau tak dah arwah dah.nasib baik ada superwoman a.k.a nurul akmal yang selamatkan dia..I'm a superwoman you.haha


hehe..cumel kan...diaorang tengah pikir masa depan tu besar nanti nak jadi apa.All the best little cute rats.semoga jadi tikus-tikus yang berjaya.ada 3 orang semuanya.

haha..tengok la.pokok cactus kak rumah dah berbunga.Tak ada kaitan dengan tikus.tiba-tiba je..jap-jap..ada la..rumah tikus dekat dengan pokok ni.ok la tu..ade jugak kaitan..hihi..pape pun suke pokok ni sebab dia hjau...ngeeeee......

p/s:ni bukan tikus..dia spesis cam hamster..besar daripada hamster kecik daripada arnab..okkay..=)


14 comments:

Nuraisyyah said...

hahahahahhahaha....sengal~ kiut siot anak tikus ko 2..;p

aesthetic said...

haha..ckup 3 ekor..bleh r ni blakon dlm chipmunk...klau nk pnjm blakon dlm wonderpet pn bley...hehe

fik said...

ishhh.... euuww... huhhhhh

aesthetic said...

ishhh..yarkkkkkk...gediks je..huhhhhhhhh

berikan lah pengertian said...

wow...comer siot...
bgi aku pinjam kema...bgi satu dah ah
hhahahaha
aku nk bwa dia p jln2....hahahah

aesthetic said...

haha.wani senget....ni bkn puppy leh bwk g jln2..

najah said...

kak kema ni klaka lah. hehe

aesthetic said...

haha..x de la..ni sbb bsn sgt la jdi cmni

░♥si lampu neon♥░ said...

comel!!!!!!!!

aesthetic said...

hehe..=)

siti aqlima ema said...

mcam hamster.. besar.. tp comei..

aesthetic said...

hehe...grm nk cubit2...tgk dpn2 lg comel

~emmy ramlan~ said...

x geli ke kema oi dgn tikus ni......aku da meremang bulu roma...waaaaaaaaaa

aesthetic said...

haha..awl2 dlu geli jgk..skrg bleh kenyek2 dh..haha..comel kot