Monday, July 23, 2012

Oh Durriyen!




Tak tahu pulak selama ni pak sedara ade kebun durian.Haa mesti selama ni dia rahsiakan sebab tak nak bagi makan ni.haha.(Suka-suka je buat onar sebab jelez tak dapat ikut lettew).Padahal tak pernah nak amek tahu ataupun memang tak tahu ataupun dah bagitau lupe.Adeh lupe ingatan jap.Nati raye kena mintak maaf ni.Hehe.Tapi alang-alang tu nanti jangan lupe bagi duit raya sekali.Kekeke.Agak-agaknya orang-orang kampung zombie kampung durian ni mesti semua pakat buat pesta durian kan.Sah-sah la ade pulut durriyenn.Wah rindu nak makan pulut durriiyenn!(Gigit jari.EH puasa la) ^__^"

Adeh pokok durian pun satu mase ade kat rumah tak de pulak dia nak berbuah.Kakak kesayangan ku pun satu hal kenape tag saya kat facebook kakak ku..kenape?Walaupon tak berapa suka durian tapi bila suka saya suka.Erkk.Macam mane tu?Saya boleh jadi orang yang paling suka durian bila saya suka dan saya boleh jadi orang yang paling tak suka durian bila saya tak suka. Kira love hate relationship gitu.Aww. Lebih kurang camtu la.Nak cakap pon tak reti dah.haha.Sabar ye Nurul Akmal.Sesungguhnya kamu berpuasa.k bai.Sila teruskan kerja processing anda. XD



28 comments:

ahmad humairi said...

Belile kat PARAM....ade kot jual pulut durian?

kiwi said...

Cikgu param tu ape?

khairul said...

abg lama x pekena durian ni

anamizu kaito said...

DURIAN!!!! rawwwrrr !!
errr alamak puase T__T







Luv,
cik ana

kiwi said...

kiwi pon sme..lame tak makan durian..ni buat makin omsick nak balik rumah ni tengok semua org hepi2..haha ^__^

kiwi said...

cik ana..haha..RARWWWWW..bulan puasa ni la banyak durian kat pokok..dugaan betol ^__^

Yuni Aisyah said...

wah bestnyer durian...nurul bg kak yun sebijik leh.???hhehe....

steffany daph said...

sya tersngt la lama tak makan durian,. rinduu pula dgn buar tu :3

kiwi said...

haha..jemput la datang rumah..ma cakap ade banyak kat rumah ^__^

kiwi said...

sya kiwi pon same dah lame tak makan durian..nak makan yang kat rumah..hehe :D

nur rabiatul adawiyah said...

pak cik saje xnk bgthu kema sbb tkot t kema hbeskn smue buah durian die.. (^_*)

kiwi said...

Amboi..haha..tapi sekarang memg musim durian berbuah kat kampung..pokok belakang rumah yang tak keluar buah pon berbuah..banyak kot.hehe

Liza Razak said...

durian ni memang menduga iman betul..hehe

aLya maNip said...

durian!!menggoda ni..haha
seb baek da makan mggu lepas..kiki

kiwi said...

liza razak :haha..kann..^__^

kiwi said...

Alya..untung la..hehe..tahun ni rse tak mkn durian lagi ^__^

redza said...

perghh sedapppp

kiwi said...

^__________^..tergugat tak..haha

Ninaaa said...

ahhh aku tak suka durian tapi aku suka tempoyak haha

kiwi said...

haha..kiwi x makan tempoyak tpi mkn durian..dah terbalik pulak kite..heeee ^__^

si para para said...

kenangan yang tertinggal di pohon durian....

kiwi said...

hehe..macam boleh buat tajuk lagu pulak ^___^

Woofer Storm said...

kite pun hantu durian,.ada masa ajak la kita kalau rasa DURIAN tuk banyak sngt.hehee

salam ramdhn ye^^

kiwi said...

hehe..dah hbs dh durian rumah..nanti len kali kalau durian berbuah banyak jemput la dtg rumah ^__^

fakhrullah said...

Sy dah makan durian awak wakakakak xD

kiwi said...

wekkkkkkkkk.x heran..haha

d_LA said...

kiwi, param=pasar ramadhan..
ni yg x sbr nk blk kg ni..nk geget durian byk2 biar panas 1bdn..

kiwi said...

haha..kiwi x ske sgt pon durian tpi bila time suka tu suka..x reti la nk explain..tgk buah jgk..hehe..kiwi esok dh nk balik rumah dah ^^