Wednesday, January 18, 2012

Sometimes





Sometimes
We feel alone
No will
No desire
No enthuasiasm
No feelings

Indeed
We dont realize that we never alone
The two angels stand beside us
Writing every single deed
Till there's nothing left unwritten
The death angel
Visits us 70 times a day
Checking the condition of our Ruh (soul)
the God the Most Gracious,Most merciful
Always waiting for our prayer
Providing us with the strength
Boost up the morale
Bring back our confidence
Wipe out our sorrow

Friends
Lets pray to Allah
and work harder


d4uh
Panggilan manusia,Gelaranku hamba,Citaku syurga



16 comments:

sudipVSsenduk said...

kekadang terasa malu bila fikirkan begitu banyak nikmat yg Allah berikan selama ni sedangkan bila nak beribadat terasa begitu payah & kerap leka.
Masya-Allah...

kiwi said...

betul..nikmat Allah sgt byk..tak terkira..tapi kita masih lagi acuh x acuh.. :(

khairul said...

marilah sama2 kita mendekatkan diri kpd Allah

kiwi said...

jom ^_____^

pelangi sepi said...

bersyukurlah dengan nikmat allah

♥AienNajwa♥ said...

Air mate akan luntur jike keikhlasan berhadapan dengan Allah itu ade..

qlah said...

kalau kita rasa kita bersendirian , kita salah bukan ? ;D

-DIA bersama kita

Woofer Storm said...

kekadang kita lupa pada yang maha kuasa,terima kasih ye..

#tempat tu kat puchong,kebanyakkan gambar yang saya ambil kat tasik2 puchong..kalau lain dari situ,sy akan nyatakan..maseh,selamat pagi^^

Papa Mifz said...

betul tuh..sebenarnye kita tidak bersendirian...Allah sentiasa disisi kito...

LadyBird said...

we r nt alone..
Allah always with us.. beside us.. ll protect us..

cemomoi said...

ada masa ingat, tapi yang banyaknya alpa...

aleen aiden said...

gambar tu, sangat menyentuh hati. :)

fathiahRAIHANA said...

kita selalu lupa kan . yg Dia tu sentiasa ada . harap kita tak mejauh dr Dia T___T

Amni said...

bila baca ni, teringat lagu Insha Allah... rasa ada kekuatan di situ.. sayu sangat bila ingat semua yang Allah dah bagi.. tp kurangnya diri ini nak bersyukur.. erm..

ILA HonEyBuNNy said...

ya...Allah sentiasa ada bersama kita kan....

cuma kita ja kdg2 lalai dan rasa sunyi...sbnrnya tidak...

kiwi said...

ila betul tu..kdg2 salah kita juga menjauhkan diri dengan Allah :(